Dilemă cu vișine

Tartă sau compot?

6 comentarii la “Dilemă cu vișine

  1. Lema: nici gemul nu-i de ignorat …
    deci, tetralema cel putin … da cineva mai mult?

    am si eu o dilema cu visine: cum sa le faci sa nu reflecte lumina?
    si aici ma refer la poza „outdoor”, nu genul „studio” .
    poate ai vreo idee?

  2. Sa arunci o umbra peste ele? 🙂

    N-am idee, dar m-am informat de curiozitate. S-ar putea ca blenda sa fie solutia:
    „Blenda are numeroase utilizari: poate redirectiona lumina soarelui sau a blitului catre subiect, poate elimina reflexia luminii, poate fi folosita ca difuzor al luminii sau sa creeze o lumina soft pe chipul modelului, etc.”

    Aici exista un forum unde poti face schimb de idei:
    http://www.nikonisti.ro/articole/se-cauta-fotografia-lunii-mai-fashion/326

  3. mersi de info.
    nu tine faza cu blenda, umbrela etc la fructele lucioase.
    astea reflecta si cand e super innorat afara …
    am ajuns la concluzia ca reflecta propriile lor ganduri 🙂

Lasă un răspuns

