Bostaniadă

  Toamna se numără bostanii. Apoi plăcintele…

7 comentarii la “Bostaniadă

    • Iti multumesc mult pentru cuvintele frumoase si pentru nominalizare. Sper sa nu te superi, dar eu ma tin departe de nominalizari si alte actiuni de socializare inter-bloguri. Dar te astept cu drag sa revii pe aici. 🙂

      • Nu ma supar , fiecare isi alege felul cum isi face blogul , dar am crezut ca meriti aceasta nominalizare 😀 Cu siguranta am sa mai trec pe la blogul tau ! 🙂

  1. Gradina Botanica are angajati talentati. Eu doar am avut norocul sa surprind aranjamentul. 🙂
    Multumesc pentru vizita si comentarii.

Lasă un răspuns

