Preț vs valoare

„Am văzut pe tarabe cărţi de valoare şi cărţi cu preţuri.” (

4 comentarii la “Preț vs valoare

    • E o viziune idilica pe care nu o impartasesc. Trebuie sa recunoastem ca exista carti a caror valoare e data doar de fosnetul hartiei sau de mirosul cernelei tipografice. 🙂

      • Neah, nici vorbă. Din orice cuvânt tipărit poţi să înveţi câte ceva. Văzusem astăzi o părere a cuiva, care zicea că „Blogosfera românească este un loc în care proştii scriu prostii, iar deştepţii scriu despre proştii care scriu prostii.” E foarte posibil, dar chiar şi aşa să fie, zic că orice om, oricât de prost, poate să te înveţe ceva. Măcar să îţi doreşti să nu ajungi că el. Asa si cu cartile. De multe ori, m-am chinuit să citesc câte o carte care mi se părea că nu îmi spune nimic. Uneori, am renunţat, dar când nu am vrut să renunţ, am văzut că, totuşi, avea un mesaj. 🙂

Lasă un răspuns

